Vijesti iz Bijelog Polja

Građani su nam na prvom mjestu!

TEŠKI KAMIONI DOVELI PUT U NEUPOTREBLJIVO STANJE

TEŠKI KAMIONI DOVELI PUT U NEUPOTREBLJIVO STANJE

U selu Lećevišta, iznad Kisjelih voda i Šljepašnice, mještani muku muče sa lošom putnom infrastrukturom. Najveći problem je za porodice Burdžović kojima je. Kako ističe Ermin Burdžović, gotovo onemogućen prilaz domaćinstvima. Burdžović ističe da su kamioni privatnika koji se bavi građevinskom djelatnošću oštetili put i doveli ga u neupotrebljivo stanje.

– Ovuda prolaze teški, veliki kamioni natovareni sa oko 100 tona zemlje. U takvim okolnostima ovaj naš asfaltni zastor. Koji nije neke posebne debljine i kvaliteta bio ni kad je postavljen ali je za nas zlata vrijedan, na više mjesta je oštećen. Upozoravali smo koncesionara i vlasnika firme ali je sve bilo uzalud. Na kraju smo o svemu obavijestili Komunalnu policiju ali prave reakcije jopš nema, ami do kuća ne možemo doći naglašava Burdžović.

Mještanin susjednog sela Šlješpašnica i građanski aktivista Andrija Delić kaže da ovaj put povezuje mjesne zajednice Nedakuse i Kukulje i da jje doveden u katastrofalno stanje. Ističe da na ovom području žive skromni i radni ljudi koji se bave poljoprivredom i to malinarstvom i povrtlarstvom, te da im je put od ogromnog značaja. Kako bi uspjeli da višak svojih proizvoda plasiraju na tržište.

Snabdijevanje vodom uglavnom sa potoka i izvora

Mještani Kisjelih voda, Šljepašnice, Joša i Krivodola muku muče i sa vodosnabdijevanjem, pa zahtijevaju izgradnju vodovoda za ova sela. Kažu da se vodom uglavnom snadbijevaju uglavnom sa seoskih potoka i izvora koji zimi zamrznu. A ljeti presuše. Prošlle godine, u oktobru, mještani ovh sela protestovali su ispred zgrade Opštine negodujući zbog “nehumanih uslova života”

Nakon protesta predsjednik opštine Petar Smolović je obećao rješenje problema, ali u budžetu lokalne uprave za ovu godunu nema stavki za ispunjenje tog obećanje. Smatramo da sva sela treba da imaju osnovne uslove za život. A pomenuta sela se nalaze na šest kilometara od centra grada. Ističe Andrija Delić.

– Asfalt je do Šljepašnice, a zatim u dužini od jednog kilometra počinje makadamski put koji preko Joša i Tovarije vodi do tog velikog uspona prema kućama Burdžovića koji je prije tri-četiri godine asfaltiran. I koji se spaja sa seoskim putem na Crkvinama. Taj put umnogome skraćuje putanju do grada i to je jedan od načina da poljoprivrednici iz ovih krajeva brže na tržište plasiraju ono što proizvedu na svojim imanjima-priča Delić i dodaje da su prošle godine bila obezbijeđena finansijska sredstva da se asfaltira putni pravac od Šljepašnice do Tovarije. Ali sredstva nijesu iskorišćena od strane Opštine koja je trebala da ih inkorporiše.

– Sada i to malo što je urađeno uništavaju kamioni velike tonaže. Ali ne zanima to nikoga.Seoski putevi su uglavnom urađeni da mogu da istrpe težinu od pet do osam tona nosivosti. Tražimo da se ispoštuju propisi i postave table sa ograničenjem nosivosti kako bi mještani mogli da podnosu prekršajne prijave protiv onih koji ne poštuju propise . Ističe Delić.

Iz Opštine Bijelo Polje su, kako i u bezbroj slučajeva dosad, kratko saopštili “da se svi problemi moraju rješavati preko Savjeta Mjesne zajednice. Čiji predstavnici lokalnoj upravi treba da predstave prioritete kako bi se planirao dalji redosled poteza”.

Izvor: Dan

Novinar: Milovan Novović