Vijesti iz Bijelog Polja

Građani su nam na prvom mjestu!

PREDSTAVNICI AUSTRIJSKOG CRVENOG KRSTA I CKCG POSJETILI OPŠTINSKI CRVENI KRST

PREDSTAVNICI AUSTRIJSKOG CRVENOG KRSTA I CKCG POSJETILI OPŠTINSKI CRVENI KRST

Anja Blum, regionalna koordinatorka projekta I-CCC iz Austrijskog Crvenog krsta i Ivana Smolović koordinatorka CKCG, posjetile su opštinski Crveni krst, Centar za njegu u zajednici, izvršili monitoring projekta I – CCC. Posjetu korisnicima u okviru programa “Inovativne usluge podrške za starije u zajednici”. Koji finansira Austrijska agencija za razvoj.

Tokom posjete održan je radni sastanak na kojem je bilo riječi o aktivnostima koje su do sada sprovedene i planiranim aktivnostima za budući period. Nakon čega su prisustvovale radionici i posjetili korisnike programa na ruralnom.

Sekretar opštinskog Crenog krsta Zoran Rudić istakao je da Centar za njegu u zajednici predstavlja inovativan i jedinstven pristup pružanja podrške starijima. I njihovim neformalnim njegovateljima. Koji se zasniva na integrisanim uslugama socijalne i zdravstvene zaštite. Istovremeno centar je spona između korisnika i institucija odgovornih za ostvarivanje prava iz navedenih oblasti zaštite. Cilj usluga koje Centar pruža je da se omogući da stariji što duže borave u svom prirodnom okruženju uz očuvan kvalitet života i dostojanstvo.

Socijalna radnica na projektu Ivana Bulatović. Dodala je da projakat funkcioniše u punom kapacitetu. Sprovodeći sve zadate aktivnosti.

“Ovaj Centar je opravdao svoje postojanje već tokom prvih mjeseci nakon otvaranja. Obzirom da predstavlja uslugu koja je inovativna i koju Crveni krst do sada nije mogao sprovesti zbog nedostatka finansijskih sredstava. Nemogućnosti održavanja ovako velikog broja radionica, svakodnevnih posjeta korisnicima i sl. Realizujući zacrtani plan i program, sve veći broj korisnika koristi benefite koje pruža ovaj program, što dodatno pokazuje opravdanost postojanja Centra”. Zakljućila je Bulatović.

Posjeta našoj organizaciji ujedno je bila prilika da se gošće na samom terenu, posjetom korisnicima uvjere u aktivnosti koje sprovodimo, zadovoljstvo korisnika, da porazgovaraju sa njima i iz prve ruke saznaju da li su korisnici zadovoljni uslugama, oje su potrebe. Te da li se nešto može unaprijediti.